Cumartesi, Ağustos 05, 2006

çok gülen çok ağlarmış?

ruhum yoruldu be.
bir sürü farklı yüzde bir sürü farklı yara canlandı bugün. gelip giden, eve gözyaşlarını taşıyanların ardından bir baktım ben de hüngür şakırt hallerdeydim. onlar ferahladı çıktı, bana ağırlıkları mı kaldı nedir?
sağ ol melis, tek pohpohlayan olduğun, yanlış-doğru ışık saçtığın için. ama ihtiyacım olan bir fener değil. yaratan olmak gerek. izleyen değil.

-------

mustaa hakkında her şey. hala iç acıtıyor, bunca dalga içinde, bunca saçmalık eşliğinde izlenmesine rağmen. içte bir yerleri dağlıyor. geçecek mi tüm bunlar? -geçiyor mu desem?-

-------

yalan ve sigara olmayan bir dünyaya!

-------

benim olmayan hayatlar özlemek amaç edinilmemesi gereken bir enerji törpüsü. bunu bir yere yazmalı, her gün tekrar okumalı.

Hiç yorum yok: