Çarşamba, Ağustos 16, 2006

"."lı ","

Sana her uzanışımda aynı boşlukta uyanıyorum.
Varacağım yeri tanıyorum, ama gidiş yolunu çıkaramıyorum.
Hep sonuçlarım belli, yöntemlerim tartışmalı olmuştur zaten.
Nereye gideceğimi ilk varoluştan beri bilen, ama iş yola koyulmayı gerektirdiğinde ardına saklanacak taşları en iyi seçenim ben.

Hep böyle miydim?
Hiç aksi olamadım mı?

Oldum oldum, inan bana çok parlak zamanlarım da oldu.
Bilmekle kalmadım, yaptım.
Ve orada da durmadım, öğrettim.
Şimdiyse sadece konuşurken üretkenim.
İddialarda, savunmalarda zenginim.

Kendinizden gizli kaçış modelleri üretme sanatı.
İşte bu konuda en verimli uzman benim :)


?Yanımdasın biliyorum, ellerim ellerinde hissediyorum.?
Bir sen varsın koşulsuz destek, anda kurtarıcı.

-Bir kahve olsa da içsek, bu ne uyku be kardeşim!?

Hiç yorum yok: