Cumartesi, Aralık 31, 2005

2005 de gidermiş hm hm

Yeni yıl öncesi bir 2005 tarifi yapmalıydım aslında. Geleneksel sezen blogları yılbaşı programı bunu gerektiriyor bilenler bilir. Ama hala tanımlayamadım şu 2005 i. Gelişi de bir tuhaftı, hatırlayanlardan mısın bilmem? "Yıkıp baştan yaptı, yıktı tekrar başa aldı, sonra beğenmedi yine rötuşladı." gibi sanki. Ama dedim ya, hala kendine oturacak bir yer bulamadı. Üzerine ne yapıştırsam düşüyor yahu! Ne ki bu?

Bugün bir insan ilişkisi sınavından daha kaldım. Bir tanesini, şu an için göründüğü şekliyle, süper kurtardım. Bir tanesine ucundan sıçtım sanki, ama uçtan bir şeydi zaten. O da sıçılıversin aa! Ha bir tanesini de yine ööyyle ortada bıraktım. Ama o alışkın ehe. Hem de geniş yahu, derken daha hatırladım ki pek öngörülebilen bir insan değil be o. Ne desem yalan olur :P

Hiç yorum yok: