Çarşamba, Mayıs 10, 2006

çok pis plan yaparım!

fena halde not defterim geldi. evet evet eski sezen geri dönüyor. hani şu yazıp çizip alt alta dizen.

hep hayal ettiğim, hep olmak istediğim o üst-sezen e varma çabalarım yeniden körükleniyor. acil bilinçlenme planı hayata geçiyor. daha küllenmedim çok şükür, ama yeniden doğma hallerindeyim.

ama yok valla plan yapmazsam tüm gün evde oturup gilmore girls scriptlerini okuyorum. (http://www.twiztv.com/scripts/gilmoregirls/) sonra "lan yine unuttum aa" larla kafama sıçıyorum. -evet ben bu ara pek bir bozuk ağızlıyım, ama ne yapayım çok eğleniyorum :P-

bir de buradan freiburg da vatani sikilişini yaşayan canım kardeşim kızıl kıvırcık a "lan ne göt şu almanlar!" demek istiyor ve ardından top 3 mizi tek tek hatırlayıp sırıtmasını rica ediyorum.

ahahah naabeeerrrr diyeyim mi bir de. ay yok çok tatsız oldu. ehehe.

1 yorum:

anonim dedi ki...

ben hatta top 3 mizi yazip olumsuzlestirmek istiyorum : corap, m...ler ve zenci. du daha olm benim basima gelen pismis tavugun basina gelmedi. o top listesini kaclariz senin haberin var mi be ;)