Çarşamba, Mayıs 10, 2006

bir çift göz

o gün gitmiyor aklımdan. kaçan fırsatlar, "ah keşke" ler.

bugün andım seni. halbuki o günün üstünden bir seneden fazla geçti. ama nedense tüm ayrıntılarıyla yeniden canlanıverdi zihnimde bugün. üzerindeki kazaktan, içimde yankılanan "tanrım benimle dalga geçmeye bayılıyorsun di mi!?" çığlığına kadar. yolda karşılaşacağız sandım bugün. birden "şaka gibiydi o gün" diyebileceğim sandım sana. yarım kalan düşler. kalan ve yarım.


bunları yazarken bile çarptı kalbim deli gibi.
ah ne safım!

-ah keşke.. senin gözlerinde kaçırılmış her ana ithafen.

2 yorum:

anonim dedi ki...

olm ben kazak giymem! kim lan bu!?!? :)

Suzi dedi ki...

bu yazdıklarında sanki kendi "1 yıl sonra"mı gördüm
böyle içimde bişeyler oldu okuyunca
hep "kalbime fil oturdu" derim böyle hissedince!!!
şimdi de kalbime fil oturdu işte.