Cuma, Mayıs 19, 2006

arkadaş dur bekle

unut gitsin her şeyi
her derdi bir anda
yaşamak hey en güzel şey
geri gelmez bil ki geçip giden o yıllar
yaşamak hey en güzel şey

arkadaş dur bekle
beni dinle
üzülmekle ne geçti eline
bu dünya kalmamış bak kimseye
gülüp eğlen haydi gel sen de bizimle

gör bak ne güzel bir gün doğmakta ufukta
yaşamak hey en güzel şey
eski günleri bırak da geleceğe bak
yaşamak hey en güzel şey
.
.
.
hiçbir şey zor değilmiş verince elele
yaşamak hey en güzel şey
gözyaşı elem keder bize göre değil
yaşamak hey en güzel şey
.
.
.
mutluluk ümitleri bitmedi bitmesin
yaşamak hey en güzel şey
kahkahayala neşeyle geçsin günlerimiz
lalalay lalay
yaşamak hey en güzel şey

arkadaş dur bekle beni dinle
üzülmekle ne geçti eline
bu dünya kalmamış bak kimseye
gülüp eğlen haydi gel sen de bizimle

işte bu yahu. onca eski anı, onca kafa karışıklığı, onca iç bulandırma çabası üzerine, birdenbire gülmeye başlayabilme gücü. vay be, vay be!

büyümüşüm ben. artık koca bir adam olmuşum! ama yine de zamanla ve düzenle sorunlarımı yenemiyorum. kafam basmıyor hala. bir karar verdim, bunun için ne fedakarlıklarda bulundum/bulundurdum, yine de gerçekten kendimi veremiyorum uygulama kısmına. hatalı ve eksiğim hala. aynı şeyleri tekrar yaşatıyorum kendime salak gibi. içimdeki o güçlü isyan dinmiyor, daha da yükseliyor sanki. bırakmalıyım artık savaşmayı. kabullenmeliyim artık. bu ne lan, tükettim kendimi aaa!

-konsere de gidemedim zaten!

Hiç yorum yok: