Salı, Nisan 18, 2006

gilmore girls

sınav konuları sayıca azlar ve ben teknik anlamda yarısını bitirdim -hızlıca okumak ve yarısından çoğunu bir seferde anlamak-. sınavsa cmt. yarına yetişmesi gereken ödevin sadece eğlenceli kısımları kaldı -saatlerimi alacak olsa da-. bugün banyo yapmazsam ölmem sanırım. yarınki quize de dersten önce birkaç saat çalışsam yeter yahu, sınavından 98 almışım nedir ki yani. haftasonu istanbula gitmedim, şımarık çocuklar gibi eşyalarımı kargoyla yollattım, bir de üstüne konserlerde sağır oldum, sigara yanıklarıyla dolanıyorum ortalarda.

buna rağmen insanları kocaman seviyorum ve süperötesi mutlu ve zıpırım.

böyle senaryolar yazmak lazım yahu. güldürelim insanları, her türlü sorumlulukları yalan olsun, hayatları, düzenleri sakat kalsın falan. yapalım bunu. valla. -dünden itibaren 11 bölüm izledim, son 8i üst üsteydi. daha olsa, devamını da izlerim. mantığım işlemiyor. içim dışım süper evler, süper insanlar, süper hayatlar oldu. lan dedim ne iş? bunların binde birini gerçekten deneyimlememin ihtimali nedir? mazoşistlik midir? hayallerde avunma mıdır? ağzı açık, bağıra çağıra ve sanki 3 kişi izliyormuşçasına kendimle karşılıklı monologlar yaparak tüm günümü evde, bilgisayar karşında geçirmek ve sadece tek bir derse girmek -7 dersim vardı sanırsam bugün- -

hoho

2 yorum:

anonim dedi ki...

o zmn biz de o kizlardan olalim... bizim de hayatimizi millet derse girmeyip 8 gun ust uste izlesin.
ehehhe nasil fikir ama..

minikstar dedi ki...

aahahaha, ben de tam bişiyler okuyordum, ahahah
hane logan var ya matt czuchry işte, surname i "zook-ree" diye okunuyormuş...