Pazartesi, Ocak 15, 2007

final sonları

iyi ki geldin de iki laf ettin saf ve temizim. sen de olmasan bu eskimiş, kirletilmiş, dikenli yollarında ruhumun, gideceğim yere hiç ulaşamayacaktım.

derste geçti gece, uykuda geçti gün. manasızca canımı sıktığım hadiseler var devamlı kafamda. hayatım benden önce koşuyor ve ben inatla duruyorum. böylece de mütemadiyen geç kalıyorum, son dakikaya sıkışıyorum, yarım yamalaklarla yetiniyorum.

hayatımda ilk kez cidden sorunlarım var ve ben bunları hiç takmıyorum. İlginç bir insan oldum ben.

-yenilenmiş bloggerda ilk post. giden linkler yenilenecekler efem en kısa zamanda, lütfen "aa göte bak!" demeyin.

3 yorum:

merhababenszn dedi ki...

içerik pek süperlik içermiyordu ama yahu :P

minikstar dedi ki...

ai ai ben 1997. kişi miyim şimdi bakan hihihi

nothing out of the ordinary dedi ki...

kızım dikkat derim seni buralara davet ederim bloggerlar arasında dolaşan bir koluda bana ulaştı bu zinciri sana devrettim bir göz at görmedim deme ne zamandır yazmamışsın iki satır sende yaz zinciri kıran kişi olma :p