Cumartesi, Haziran 17, 2006

ah bee

vallahi sordu. ben de bir şekilde kaçtım gittim oralara. şaka gibiydi olm. odası vardı böyle, bir tek bu duruyor içeride. ben süper manitayım, süper bronz tenimle ve süper cool hallerimle aralarda gidip görünüyorum o acılar içinde teninde renklenen karaltıya bakan tayfaya. "bak sahipli bu" diyorum. "ben varken sana avcunu yalamak düşer" diyorum. "süper yakışıyoruz olm, ötesi yokk." diyorum. "ay bir gün senin de olur yavrum, ağzını kapa, üzülme bu kadar" diyorum. ama tabii ben sadece orada duruşumla konuşuyorum. yoksa az ve öz laf ediyorum.

ama sorduğunda götüm attı mı -affedersin yahu-, attı, hem de ne biçim. sorsa direk hayır der miyim, yepp. ama işte rüyalar güzel şeyler efenim, aralarda iyi geliyor insana.

-ay ne olur bu sayfaları okuyor olmaa-

-comment da isim geçireni yayınlamam bak, çok despotum bu konuda-

6 yorum:

anonim dedi ki...

bilincaltinin kapilarini aralayalim biraz "teninde renklenen karaltıya bakan tayä#zzi6fa" b karalama hakkinda ne düsünyor ve bu szne ne cagristiyor? kim avucunu yaliyor ve bunun anlami ne? kim kime cok yakisiyor? Bunu yazarken neyi düsündü? bunlarin hepsi birer muamma olarak kalacak. Ama bir gün bütün bunlar bu kisi tarafindan okunacak.

merhababenszn dedi ki...

hayııırrrr. yani o gün gelse de, ondan önce davranır, silerim yahu gerekirse. nedir yani. ay okumasın be nolur. zaten yeterince tırsık ve eziğim ehu. iptal et, iptal et!

minikstar dedi ki...

yok yok güzel böle herşey güzel yazılmış çizilmiş. muammamız da bize kalsın ama di mi :)

anonim dedi ki...

olm iptal etsem neye yarar, e hadi senin hatirin icin ettim ama gerceklerden kacamaaaaaazzzzzzzsssssssiiiiiiiinnnn.
bil de!

Gizem dedi ki...

bak simdi, bak simdi bir rüyaya bak bir de bunun yaptigina!
efenim once bilinc altini incelemeyi, daha sonra bir de donup agizdan cikanlara bakmayi ha unutmadan, ki unutmak pek olasi degil, sonuc olarak ortaya cikan davranislara dikkat etmeyi oneriyorum! bu ne tutarsizliktir bu ne karmasadir?!?!?!! Sizi CİCİ HANIMefendi biraz rahatlamaya ve kendinizi biraz salmaya davet ediyorum!

merhababenszn dedi ki...

hayır post u yolladığım gün bir site link i gönderme zorunluluğu doğdu, vallahi de siliyordum bir an tüm izleri -ne rahatlığı ollmmmm!! ayrıca "cici" değildi o laf, yine karıştırdın lann, iyi iyi bir ipucu eksildi ehe.